Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jel jsem to v červnu na kole po cyklostezce. Nádhera. Knížecí Pláně je pro mě nejkrásnější místo na Šumavě. A nejen pro ty borůvkový knedlíky v bufetu.

1 0
možnosti

Aha, kdysi v té oblasti Plechý - Nové Údolí byly krásné staré smrčiny :-(. Vagónky v

Novém Údolí stále stejné. Kdybyste měli štěstí na počasí, jistě by vás nadchla i ta cesta do Strážného. To, že tam staré louky a pastviny zarůstají břízou mi nevadí. Alespoň někde se ten NP obnovuje přirozeně. Díky, že jsem si mohl s vámi zavandrovat :-).

1 0
možnosti

Díky za reakci, jsem rád, že jste si s náma virtuálně zacestoval :-). S tou cestou do Strážného to bylo dáno počasím, ale to si nevybereme - ale i o tom je (nejen) naše putování. Někde narazíte na příjemné lidi, jinde máte smůlu a něco vám ukradnou ...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS